خنده سالم

ماه مبارک رمضان بر همعه گان مبارک باد

خنده سالم

ماه مبارک رمضان بر همعه گان مبارک باد

طنز اجتما عی

دلداری غضنفر به عیالش:
مهم نیست که قشنگ نیستی ! قشنگ اینه که مهم نیستی

----

 

 

  غضنفر میره خواستگاری بابای عروس بهش میگه اون گلی که زدی

 به یقت خارش اذیتت نمیکنه میگه خارش که نه ولی گلدونش که تو

 لباسمه بیچارم کرده! 

 

 

 به عضنفر میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه! 

 

 

یه روزغضنفرمیره توجنگل می بینه روباهه خوابه میگه خوب شد خواب بود وگرنه گولم میزد 

 

 

 

 

غضنفر داشته نوار خالی گوش میکرده گریه میکرده میگن چرا گریه میکنی؟میگه دلم واسه خوانندش میسوزه لال بوده!

  

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفنبوده جواب میده بله.غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم

  

 

   

به غضنفر میگن تو شهرتون آثار باستانی دارین؟ میگه نه ولی دارن میسازن 

 

 

غضنفر میره حج نه نماز می خوند ، نه طواف می کرد و نه . . . ازش می پرسند : تو چرا هیچ کاری نمی کنی ؟ میگه : به ما گفتند  

همه چیز با کاروانه ! 

 

غضنفر یه سی دی میخره، میبینه سو راخه، میره پسش میده!!!! 

 

 

می‌تونی دویست هزار تومن به من قرض بدی؟ 

می‌دونم که داری!

خواهش می‌کنم کمکم کن.

 (خوا هش غضنفر از یک دستگاه عابر بانک)

 

 

یه روز یه خانمی زنگ میزنه به دکتر میگه : آقای دکتر به دادم برسید بچه ام مداد قورت داده .

 

دکتره میگه : من همین الان میام .

 

خانمه میگه : دکتر تا اون موقع چی کار کنم ؟

 

دکتر میگه : تا اون موقع میتونین با خودکار بنویسین

 

----

 

   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد